دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

طراحی سایت اختصاصی

بازی کامپیوتری رمپیج

طراحی سایت اختصاصی

۶ بازديد

وب سایت شما یک پلت فرم ارتباطی قدرتمند است که به شما امکان می دهد برند خود را تبلیغ کنید و با مشتریان از مکان های مختلف 24/7 ارتباط برقرار کنید.

با این حال، هر نوع سایتی بازگشت سرمایه مورد نظر (ROI) را تضمین نمی کند. این نکته اصلی انتخاب بین یک قالب وب سایت و یک وب سایت طراحی شده سفارشی است.

طراحی وب سایت سفارشی با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف مانند لاراول، پایتون، پی اچ پی و غیره با تمرکز بیشتر بر UI و UX انجام می شود و به شما این امکان را می دهد که برند خود را از طریق عناصر موجود در صفحه (UX و UI) به نمایش بگذارید.

طراحی وب سایت سفارشی نسبتاً گران تر از یک قالب وب سایت آماده است، اما چندین مزیت را ارائه می دهد که به شما مزیت رقابتی می دهد.

طراحی های وب سایت سفارشی نسبت به قالب های سفارشی کاربرپسندتر، مشتری محور، منحصر به فرد و مقیاس پذیرتر هستند.

ما به عنوان پیشرو در صنعت طراحی سایت اقساطی لوگووین خدمات زیر را به شما ارائه می دهیم:

1- طراحی وب سایت سفارشی

طراحان وب ما می دانند که هر وب سایت نیازهای طراحی منحصر به فردی دارد. ما سایتی را توسعه خواهیم داد که مطابق با اهداف و اصول برند شما باشد.

هر وب‌سایتی که لوگووین ایجاد می‌کند محصول فرآیندهای طراحی خلاقانه ما است و به گونه‌ای طراحی شده است که از نظر بصری جذاب باشد.

وب سایتی که نشان دهنده برند شما باشد و پیام شما را به طور موثر منتقل کند، بازدیدکنندگان را جذب کرده و درصد بیشتری را به مشتری تبدیل می کند.

2- ایجاد و برنامه ریزی سایت فریمورک

ما هر پروژه طراحی وب را با ایجاد معماری وب سایت از طریق فرآیند طراحی Wireframe آغاز می کنیم. شما دست در دست تیم بازاریابی دیجیتال خلاق ما کار خواهید کرد تا مطمئن شوید که ما تمام عناصر وب سایت لازم برای موفقیت را پوشش داده ایم.

3- در مورد رقبا تحقیق کنید

شناخت رقبای خود بخش مهمی از روند شکست دادن آنها به صورت آنلاین است. ما به شما کمک می کنیم بفهمید چه چیزی برای رقبای شما مهم است و برنامه ای برای عملکرد بهتر از آنها ایجاد کنید.

4- توسعه رابط HTML/CSS

ما نه تنها شما را در فرآیند خلاقانه طراحی سایت اقساطی راهنمایی می کنیم، بلکه یک تیم توسعه داخلی داریم که همه HTML، CSS و جاوا اسکریپت را کدگذاری می کند و وب سایت شما را با همه دستگاه ها سازگار می کند.

5- توسعه Back-end وب سایت ها

فرقی نمی‌کند به عملکرد کاملاً سفارشی‌سازی‌شده، ورود داده‌ها یا پیاده‌سازی CMS نیاز داشته باشید، تیم توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان ما این کار را انجام می‌دهند. و مزیت اصلی؟ آنها داخل، در شرکت هستند.

6- کدنویسی طراحی وب دوستدار سئو و برنامه های سئو فعلی

ما تمام دانش سئوی خود را در وب سایت اعمال می کنیم و شما را برای یک کمپین سئو موفق پس از راه اندازی آماده می کنیم. برای هدایت ترافیک به سایت خود به رتبه بندی صفحه اول گوگل نیاز دارید؟ برنامه های سئوی مداوم ما را با وب سایت حرفه ای خود ترکیب کنید تا حضور آنلاین خود را افزایش دهید.

7- طراحی متمرکز بر تبدیل

بازدیدکنندگان جدید عالی هستند، اما سرنخ ها و فروش حتی بهتر هستند! طراحی و بازاریابی مبتنی بر تبدیل ما، CTA شما (تماس برای اقدام) را برجسته می کند. چه به دنبال بازدیدکنندگانی باشید که با آنها تماس بگیرند یا فرم آنلاین را پر کنند، ما یک وب سایت کارآمد طراحی خواهیم کرد.

8- استراتژی کپی رایتینگ وب سایت و محتوا

برای ارتقای وب سایت شما به سطح بعدی، ما خدمات کپی رایتینگ را نیز ارائه می دهیم. محتوای جذاب باعث افزایش تبدیل، جذب بازدیدکننده و متمایز شدن وب سایت شما از رقبا می شود. برای محتوای مداوم، تیم محتوای ما آماده است تا یک برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کند و به شما در اجرای استراتژی خود کمک کند.

9- نصب CMS

ما در پیاده سازی CMS متخصص هستیم و می توانیم کسب و کار شما را در مسیر درست هدایت کنیم، از وردپرس گرفته تا پلتفرم های پیشرفته CMS تجارت الکترونیک. ما همچنین تجربه راه اندازی CMS و یکپارچه سازی داده ها را داریم.

سوالات متداول

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

قیمت گذاری پروژه های طراحی سایت مشابه قیمت گذاری برای ساخت خانه است. این به این بستگی دارد که پروژه چقدر بزرگ است، چه ویژگی هایی می خواهید و چقدر طول می کشد تا تکمیل شود.

میانگین هزینه طراحی سایت اقساطی با لوگووین بین 5 میلیون تا 50 میلیون است، اما برای پروژه های بزرگتر می تواند بیش از 100000 میلیون باشد.

در زیر برخی از عوامل اصلی که بر قیمت تاثیر می گذارند آورده شده است:

  • تعدادی از صفحات
  • سبک های طراحی (پایه / تمیز، پیشرفته / انیمیشن)
  • مقدار مورد نیاز کپی رایتینگ
  • امکان ذخیره سازی و تجارت الکترونیک
  • پلت فرم / CMS انتخاب شده
  • یکپارچه سازی داده ها / یکپارچه سازی API
  • نیازهای سئو (کار اضافی مورد نیاز در طول طراحی مجدد وب سایت)

آیا سایت من روی دستگاه های تلفن همراه و تبلت کار می کند؟

بله، با استفاده از طراحی وب سایت واکنش گرا، طراحی و چیدمان بهینه ای را برای نمایش در همه دستگاه ها، صرف نظر از رزولوشن یا اندازه صفحه، ایجاد می کنیم.

این به این معنی است که وب سایت شما در تلفن، تبلت و دسکتاپ متفاوت به نظر می رسد و تجربه کاربری با دستگاه تطبیق داده می شود. تجربه کاربری بهینه شده منجر به تبدیل، سرنخ و فروش بیشتر می شود.

آیا شما هم طراحی سایت فروشگاهی سفارشی انجام می دهید؟

بله، در لوگووین ما خدمات توسعه وب‌سایت تجارت الکترونیک کاملاً سفارشی‌سازی شده را ارائه می‌کنیم، به این معنی که از الگوهای از پیش ساخته شده یا راهنمای سبک استفاده نمی‌کنیم.

ما می توانیم با اصول برند و دیدگاه خلاقانه شما کار کنیم تا یک وب سایت منحصر به فرد ایجاد کنیم که شخصیت برند و نیازهای عملکرد تجارت الکترونیک شما را منعکس کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.